(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

شبامون آخ که چه تاریک و چه سرده

دلامون جای غمه لونه ی درده

تورو بی من منو دور از تو گذاشته

چی بگم با منو تو دنیا چه کرده

آسمون با منو تو قهره دیگه

هر کدوم از ما تویک شهر دیگه

تو دلم این همه غم جا نمی گیره

چی به جز غم اون دل که اسیره

گفتی از یاد میره این غمها یه روزی

تو دلم ریشه دوونده دیگه دیره...

تو می گی نامه نوشتی نرسیده

از تو یک خط یا نشون هیچ کی ندیده

منم امشب واسه تو نامه نوشتم

اما اشکام همه رو نامه چکیده...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ghazale
ساعت20:05---17 بهمن 1391
امیدوارم عشقت زودتر برگرده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 14 بهمن 1391| 18:14 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§